۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۲۶

رقابتهای کشتی جام یاریگین/

آزادکاران روسیه و آمریکا در فینال 60 و 66 کیلوگرم/ نمایندگان ایران حدف شدند

آزادکاران روسیه و آمریکا در فینال 60 و 66 کیلوگرم/ نمایندگان ایران حدف شدند

دومین روز از رقابت‌های جایزه بزرگ فیلا جام ایوان یاریگین امروز با حذف نمایندگان کشورمان در شهر کراسنویارسک روسیه پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در روز دوم این رقابت‌ها آرش دنگسرکی و محمد یوسفی نمایندگان اوزان 60 و 66 کیلوگرم کشورمان به روی تشک مسابقات رفتند.

بر این اساس دنگسرکی در دیدار نخست خود مقابل کشتی گیری از ژاپن مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین محمد یوسفی نیز پس از شکست کشتی گیران قراقزستان و روسیه در دورهای اول و دوم، در دور سوم مغلوب کشـی گیری از روسیه شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بنابر اعلام سایت روسیه، اوپن سات و الکساندر بوگومایف از روسیه دیدار فینال وزن 60 کیلوگرم را برگزار می‌کنند و برنت متکالف از آمریکا و الیاس بک بولاتوف از روسیه نیز برای کسب مدال طلای وزن 66 کیلوگرم رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.
دیروز نیز رقابت‌های اوزان 55 و 74 کیلوگرم برگزار شد که مصطفی حسین خانی و رضا افضلی کشتی‌گیران وزن 74 کیلوگرم کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

این رقابت‌ها فردا با برگزاری مسابقات اوزان 84، 96 و 120 کیلوگرم به پایان می‌رسد و رضا بیات در وزن 84 کیلوگرم، حامد طالبی و الیاس بختیاری در وزن 96 کیلوگرم و محمد رضا آذرشکیب در وزن 120 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌روند.

کد خبر 1800576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha